فرکی :تیم گسترش توانایی های بالایی دارد

سرمربی سایپا گفت: داشته های گسترش فولاد از نظر فنی با جایگاه این تیم سنخیت ندارد و این تیم بسیار خوب است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت خانواده بهادر عبدی و سرهنگ آزیدهاک، باید بگویم دومین بازی خانگی خود و ششمین بازی نیم فصل را مقابل تیم خوب گسترش فولاد برگزار میکنیم. داشته های تیم حریف از نظر فنی با جایگاه این تیم سنخیت ندارد و این تیم بسیار خوب است.

وی افزود: با کسب شش امتیاز از 5 بازی به تیم مصاف گسترش می رویم و آمادگی آن را داریم که از امتیاز بازی در خانه استفاده کنیم.

فرکی افزود: شرایط ما خوب است و البته می توانستیم در بازی های قبل امتیازات بیشتری بگیریم اما در هر صورت کمبودهایی وجود داشت که قرار است تلاش کنیم و موفق باشیم و در دیار مقبال حریف به دنبال کسب سه امتیاز هستیم .

فرکی درباره مشکلاتی که برخی از بازیکنان سایپا در فصول گذشته با تیم های قبلی خود داشتند و احتمال اینکه این مساله روی روحیه آنها تاثیر منفی گذاشته باشد گفت: بعضی از بازیکنان در گذشته در سایپا بودند اما تا جایی که می دانم باشگاه تعهدات خود را نسبت به بازیکنان فصول گذشته عملی کرده است. به هر حال هر باشگاهی باید حق بازیکنان خود را بدهد. اما اینها ارتباطی به شرایط کنونی بچه ها ندارد و آنها مشکلی از این بابت ندارند زیرا حقوق شان پرداخت شده است.

فرکی در پایان درباره غایبان فردای تیمش گفت: دروازه بان ما در بازی قبل از ناحیه سر مصدوم شد. البته الان تمرینات خود را انجام می دهد. البته ما سه دروازه بان خوب داریم. نفراتی چون فلاح زاده که برخلاف نگرانی های ابتدای فصل خیال ما را از این بابت راحت کردند. به جز این مورد ما محروم و مصدومی نداریم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار