تشکل های مردم نهاد اتاق فکر توسعه گردشگری کشور و بازوی اجرایی آن هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ؛ معاون دفتر امور مجامع و تشکل های مردمی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کشور امروز در گرگان گفت:اگر تشکلهای مردم نهاد با آموزشهای علمی و عملی توانمند شوند می توانند بهترین اتاق فکر و بازوی اجرایی ما باشند چرا که نگاه دقیق و عمیق تری به مسائل دارند.

سبزه میدانی افزود ؛ نقش تشکل های مردم نهاد در سیاست گزاری و برنامه ریزی های کلان بخش گردشگری کشور هم انکارناپذیر است و بنا داریم با آموزش این امر را محقق کنیم.

وی که برای شرکت در گردهمایی اعضای تشکل های مردم نهاد 6 استان کشور به گرگان آمده است افزود ؛ برای رفع نقاط ضعف و و نیز توانمندسازی تشکلهای مردم نهاد این دوره های آموزشی را در 5 استان پایلوت کشور که توانایی شان در امر توسعه سازمان مردم نهاد بالاست برنامه ریزی و آغاز کرده ایم.

در این دوره که امروز و فردا در استان ادامه دارد حدود 50 تشکل از گلستان و استانهای تهران مازندران، گیلان، البرز و قزوین حضور دارند

در این گردهمایی دو روزه دو محور آشنایی با قوانین و مقررات سازمان های مردم نهاد و نقش زنان در توسعه گردشگری مورد توجه قرار می گیرد.




انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.