چهار نماینده کشورمان مسابقات خود را در رقابت های روز دوم کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان با پیروزی آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از صبح امروز (چهارشنبه) در شهر تفلیس گرجستان درحال برگزاری است.
 
نتایج نمایندگان کشورمان در پایان دور دوم به شرح زیر است:
 
در وزن 42 كيلوگرم اميد آرامي پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل اختيار بوتيروف از ازبكستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
 
در وزن 46 كيلوگرم محمد محرابي نيكلاس اوهلن از سوئد را با نتیجه 5 بر 2 شکست داد وی در دور دوم نیز مقابل آشوت مخیتاریان از ارمنستان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این مرحله فایل اسکندراف از آذربایجان است.
 
در وزن 69 كيلوگرم محمدرضا رستمي در دور نخست مقابل اولو غني زاده از آذربايجان با نتیجه 4 بر یک شکست خورد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد، تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را داشته باشد.
 
در وزن 76 كيلوگرم حسين فروزنده در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود، وی در دور دوم مقابل ساجان ساجان از هند با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید تا در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف الکساندر کوماروف از روسیه برود.
 
در وزن 85 كيلوگرم حسن فروزنده در دور اول با نتیجه 6 بر صفر مقابل لياس پاگكاليديس از يونان به پیروزی رسید وی در دور دوم نیز فيليپ راديف از بلغارستان را با نتیجه 5 بر یک شکست داد تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ژانتاس نورگالی از قزاقستان برود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.