همدانی :روز جمعه آسمان آبی خواهد بود /باید از منصوریان حمایت کنیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باید تمامی پیشکسوتان و مسئولان از منصوریان و تیم حمایت کنیم و امیدوارم روز جمعه استقلال برنده دربی باشد .

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دربی روز جمعه گفت:به نظر من دربی پیش رو بازی خوبی از آب در نیاید و به این جهت که هر دو تیم در این بازی با ترس بازی خواهند کرد. پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تیم همیشگی نبود چون نمی‌خواست صدر جدول را از دست بدهد و با ترس بازی کردو این شرایط در بازی با استقلال هم برای پرسپولیس وجود خواهد داشت و تیم برانکو این ترس را دارد که صدر جدول را از دست بدهد.

وی ادامه داد: استقلال هم ترس از این دارد در صورت شکست در این بازی وضعیت بدتری پیدا کند اما این تیم می‌خواهد با مساوی یا برد در دربی، نتایج ضعیف قبلی را پوشش دهد. البته این نکته را نیز باید در نظر گرفت همیشه تیمه که شرایط مطلوبی نداشته در بازی موفق تر بوده است اما در هر صورت معتقدم روز جمعه دربی خوبی را نظاره گر نباشیم اما امیدوارم هر دو تیم یک بازی خوبی را ارائه کنند

همدانی درباره نتیجه دربی گفت :قطع به یقین امیدوارم استقلال برنده دربی باشد و معتقدم روز جمعه آسمان آبی خواهد ماند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره تغییرات سرمربی گفت :جا دارد در ابتدا از مسئولان بخواهم یک نگاهی به تغغیرات در باشگاه استقلال داشته باشند و این مساله را به یاد بیاورند که 70 درصد بدنه باشگاه از جمله مدیر عامل ،هیئت مدیره ،کادر فنی و بازیکنان تغییر کرده بنابراین برای اینکه آهنگ تیمی پیدا شود نیاز به زمان داریم و از مسئولان و هواداران می خواهم که به تیم زمان بدهند و صبوری کنند .من نمی‌گویم که استقلال بحران دارد چون تیمی که با تغییر مواجه شده نیاز به زمان دارد و باید به استقلال فرصت بدهیم. استقلال در گذشته نشان داده که تیم روزهای سخت است و امیدوارم منصوریان هم خودش را نشان دهد. او باید خودش را در این بازی نشان دهد.

همدانی ادامه داد:معتقدم تیم نیاز به حمایت دارد و منصوریان هم مربی جوانی است و باید به کمک کنیم و بال و پر بدهیم تا بتواند ایده های خود را عملی کند بنابراین بهتر است فرصت و زمان لازم داده شود و هواداران هم که همیشه یار و یاور تیم بوده اند تیمشان را حمایت کنند تا استقلال موفق باشد . قویا از منصوریان حمایت می کنم چرا که روزی می رسد مربیان جوان دیگری رهبری تیم را بر عهده می گیرند و آنها هم نیازمند حمایت هستند .از تمام پیشکسوتان استقلال هم می خواهم تیم را حمایت کنند .

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار