معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج گفت: 145میلیارد ریال برای ساخت مراکز بهداشتی در قالب طرح تحول نظام سلامت در استان هزینه شده است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید رشید غفاری گفت: 80 خانه بهداشت با اعتباری بیش از 65 میلیارد ریال و سه مرکز بهداشت با اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال در دولت یازدهم در مناطق مختلف این استان ساخته شده است.

وی ادامه داد: همچنین پنج مرکز بهداشت در مناطق شهری و محروم کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج افزود: هم اینک یک پایگاه سلامت و یک مرکر سلامت با اعتباری بیش از هشت میلیارد ریال از سوی نیکوکاران این استان در حال ساخت است.

غفاری بیان کرد: 632 بهورز در خانه های بهداشت کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه 15میلیارد ریال در سال گذشته برای تجهیز خانه های بهداشت این استان هزینه شده، گفت: هم اینک 20 میلیارد ریال برای تجهیز خانه های بهداشت کهگیلویه و بویراحمد اعتبار نیاز است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی یاسوج تصریح کرد: افزون بر 65 میلیارد ریال برای ساخت 80 خانه بهداشت در سال گذشته در این استان هزینه شده است.

وی بیان کرد: 70 مراکز سلامت جامعه، 350 خانه بهداشت و 35 پایگاه بهداشت در کهگیلویه وبویر احمد وجود دارد.

غفاری اظهار داشت: 260 خانه بهداشت و 55 مرکز بهداشتی و درمانی در سال گذشته با اعتباری بیش از 45 میلیارد ریال در این استان بهسازی شده است.

وی ابراز کرد: هم اینکه 80 خانه بهداشت و 15 مرکز سلامت در کهگیلویه و بویر احمد با اعتباری بیش از 150 میلیارد ریال نیاز به بازسازی دارد.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.