مسابقات انتخابی فوتبال ساحلی انتخابی جام جهانی 2017 با هاماس در قاره اروپا برگزار شد و تکلیف چهار تیم صعود کننده اروپایی به این مسابقات مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، مسابقات انتخابی فوتبال ساحلی انتخابی جام جهانی 2017 با هاماس در قاره اروپا برگزار شد و تکلیف چهار تیم صعود کننده اروپایی به این مسابقات مشخص شد.

در پایان این رقابت ها که با حضور 16 تیم برتر قاره اروپا برگزار شد ، تیم ملی لهستان برای نخستین بار با کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات توانست جواز حضور در بازی های جام جهانی را بدست آورد و تیم های سوئیس و، پرتغال و ایتالیا با کسب عنواین دوم تا چهارم توانستند  سه سهمیه دیگر قاره اروپا را در جام جهانی 2017 فوتبال ساحلی را به خود اختصاص دادند.

تیم ملی روسیه قهرمان دوره جام جهانی و با کسب مقام پنجم  در عین ناباوری از صعود به جام جهانی بازماندو اولین غایب سرشناس این مسابقات لقب گرفت.

مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره اسیا  طبق برنامه بهمن ماه سال جاری برگزارمی  شود تا تکلیف سه تیم صعود کننده  آسیایی به رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی  2017 مشخص شود .

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار