معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران از استانداردسازی مدارس به ویژه در زمینه تجهیزات ورزشی در سال تحصیلی 96-95 خبر داد.

حسن محمدی معاون تربیت بدنی و سلامت شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آماده سازی مدارس، گفت: با آغاز سال تحصیلی 96 – 95 پروژه های جدیدی برای تحصیل و فعالیت های دانش آموزان در سطح مدارس در حال اجراست.

وی با بیان اینکه استانداردسازی تجهیزات ورزشی یکی از این پروژه هاست، عنوان کرد: یکی از پروژه های در حال اجرا، استاندارد و ایمن سازی تجهیزات و فضاهای ورزشی مدارس است.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه تمام مدارس به تجهیزات ورزشی مجهز هستند، اظهار داشت: تمامی مدارس شهر تهران به امکانات ورزشی مجهز بوده اما این تجهیزات و امکانات ورزشی با توجه به تعداد دانش آموزان متفاوت است.

محمدی با اشاره به سرانه ورزشی، تصریح کرد: در اکثر مدارس دانش آموزان از حیاط مدرسه به عنوان زمین ورزشی برای فعالیت و نرمش کردن استفاده می‌کنند که به دلیل فضا و مساحت کوچک آن، برای فعالیت دانش آموزان مناسب نیست؛ به همین دلیل شهر تهران از نظر سرانه ورزشی نسبت به سایر شهرها در رتبه آخر قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار