رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان به خانواده‌ها درباره استفاده از سرویس‌های خصوصی بدون مجوز و برچسب برای فرزندانشان هشدار داد.

ممنوعیت استفاده از سرویس‌های مدارس بدون مجوزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی فکری اظهار کرد: خانواده‌ها سعی کنند از سرویس‌های کنترل‌شده برای جلوگیری از بروز برخی مشکلات اجتماعی و رفتاری بین دانش‌آموزان استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان همدان ادامه داد: متأسفانه در گذشته شاهد رفتارهای ناشایست و غیراخلاقی از جمله ناسزاگویی و پخش موسیقی‌های مبتذل در خودرو از سوی رانندگان سرویس‌های فاقد مجوز بودیم، به همین علت بهتر است خانواده‌ها از سرویس‌های تحت پوشش استفاده کنند.

فکری اعلام کرد: رانندگان سرویس‌های شخصی فاقد مجوز به مبلغ 50 هزار تومان جریمه خواهند شد و رانندگانی که بیش از ظرفیت خودرو دانش‌آموز سوار کنند به ازای هر نفر 15 هزار تومان جریمه می‌شوند.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر به عامه مردم، از تاکسی و وسایل نقلیه عمومی برای سرویس مدارس کمتر استفاده کرده و سرویس‌های خصوصی را در اولویت کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای سرویس مدارس بالای 60 درصد بود، افزود: اکنون توانسته‌ایم این رقم را به 20 درصد برسانیم که این امر در کاهش ترافیک بسیار تأثیرگذار است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.