جشنواره ورزشی بازی های فکری و تفریحی کودکان با حضور پرشور گردشگران در پارک‌های کاشان برگزارشد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت:این جشنواره ورزشی با هدف ایجاد محیطی شاداب و بانشاط، استعدادیابی کودکان و آماده سازی ذهن آنها در راستای ایده‌های نو و خلاق همراه با بازی‌های تفریحی سالم و شاد کودکانه در پارک های سطح شهر برگزار می شود.

سجادمظفری‌تبار، با تاکید بر حضور پرشور خانواده‌های کاشانی در پارک جوان افزود: حضور کودکان در فضایی شاد با رقابت سالم در قالب بازی‌های فکری و تفریحی ذهنی خلاق و مبتکر را برای آنها ایجاد کرده و تاثیر مثبتی را به ارمغان می‌آورد.

وی،خروجی مفیدتر و کیفی‌سازی فعالیت‌های کودکانه را از اهداف اصلی جشنواره ورزشی بازی های فکری و تفریحی کودکان به همت معاونت ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برشمرد.

به‌گفته‌وِی، حدود 600 کودک کاشانی در پارک‌های سطح شهر از جمله لاله، آیت الله مدنی، جوان و پارک بزرگ شهر در این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود دریافت کردند.

معاون ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در ادامه برگزاری نود و هشتمين كوهگشت خانوادگی این سازمان به مناسبت شهادت حضرت امام محمد باقر(ع)

در كربلای ايران قتلگاه حضرت سلطانعلی ابن محمد باقر(ع) واقع در مشهد اردهال را

یادآورشد و گفت:خانواده ‌های کاشانی صبح روز جمعه 19 شهریور ماه این كوهگشت خانوادگی را همراه با آیین عزاداری و سوگواری شهادت باقرالعلوم و قرائت زیارت عاشورا در جوار قتلگاه فرزندش سلطانعلی برگزار کردند.

مظفری‌تبار،تصریح‌کرد:این برنامه اجتماعی ورزشی با پرچمی که به یکی از نوجوانان کاشانی در پیاده‌روی اربعین سال گذشته به کربلا هدیه شده‌بود متبرک و معنوی شد.

وی،استقبال پرشور و بی نظیر خانواده‌ها و شهروندان کاشانی از این کوهگشت خانوادگی که همراه با عطر ولایت و علوی عجین شده‌بود تاکیدکرد و گفت: بانوان کاشانی بیشترین جمعیت كوهگشت را داشتند.

به‌گفته‌وی،خواندن زیارت عاشورا، مداحی، قرائت ذکر تلبیه«لبَّیک اللّهمّ لبَّیک، لبَّیک لا شریک لک لبَّیک»، نصب بنرهای فرهنگی به همت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان و پذیرایی صبحانه از ویژه برنامه‌های این کوهگشت خانوادگی بود که به همت معاونت ورزش سازمان و همکاری هيات امنای قتلگاه علی بن باقر(ع)، نيروي انتظامی، فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و هیات ورزش های همگانی کاشان برگزار شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.