قحطی انگلیسی؛

قحطی بزرگ در تهران + فیلم

يک قرن پيش در چنين روزهايي،در تهران و شهرها و روستاهاي مختلف کشور،جنازه ها و پيکر هاي نيمه جان بسياري از هم وطنانمان،ميراث يک قحطي بزرگ شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ يک قرن پيش در چنين روزهايي،در تهران و شهرها و روستاهاي مختلف کشور،جنازه ها و پيکر هاي نيمه جان بسياري از هم وطنانمان،ميراث يک قحطي بزرگ شد، قحطي که بدست استعمارگر پير حاصل شد.









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۲۵ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
داداشی که گفتی همین الان مردم در قحطی هستن. درسته مشکلات داریم .گرونی داریم . ولی شنیدی کسی از گرسنگی مرده باشه . درضمن من خودم کارگر ساختمانی هستم . اگرچه گرونیه ولی فراوونیه . پولهای انگلیسی دست تاجر ایرانی بوده اون زمان که پولو تو حلقومش کرده گفته بخور مرتیکه رذل. ولی پولو که نمیشه خورد . نونو میخورند . الآنم پول باشه گونی گونی ولی هرجا بری بگی نون . نون گیرت نمیاد چه فایده . پس نتیجه میگیریم اگرچه گرونی هست .ولی درکنار فراوانی هم هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
انگليس اگر كنترل نشود چنين جنايتي را دوباره در مورد ايرانيان مرتكب خواهد شد ، بايد از ايران اخراج شوند به جرم ايجاد اغتشاش و ناآرامي در تهران در سال 88 ، عامل اصلي اين ناآرامي در يران انگليس بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
حقیقتا هرچه تلاش میکنم علت سینه چاک شدن عده ای از هموطنانم را نسبت به انگلستان و آمریکا و فرانسه و ... را درک نمی کنم !!!
آخر یک کشور را در دنیا نشان بدهید که پس از اینکه در حلقه مستعمرات این کشورها درآمده باشند و در نتیجه خوشبخت شده باشند !!!
در جای جای تاریخ دویست ساله ایران عزیز ، هر جا که ملت خواسته اند کاری ملی را انجام دهند ، جا پای خیانت این کفتار پیر سیاست ، کاملا مشهود است !!!
و آخرین خیانت و دخالت در امور کشور عزیزمان ، فتنه سال 88 است که نقش مخرب دستگاه های جاسوسی آمریکا ، رژیم صهیونیستی ، فرانسه و انگلیس کاملا روشن است !!

آنها دشمن اند و ذاتشان کثیف است ، اما ... افرادی که هویت و معرفشان ایران است چگونه راضی میشوند که وطن و ملت خود را به دشمن بیگانه بفروشند ؟؟؟

مرگ بر آمریکا و انگلیس و وطن فروشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
خاک بر سر اونایی که میگن امریکا و انگلیس خوبن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
انگلیس خبیس .انگلیس روباه مکار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
حدود2 میلون نفر از بین رفتند ولی ما در شعارهایمان هی میگوییم مرگ بر آمریکا و به انگلیس شعار نمی دهیم چون به مزاج بعضی ها نمی سازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
کتاب رنج ایرانی در جنگ جهانی رو مطالعه کنید گویای تمام حقایق تلخ این فحطی هست.شاه گربه های قجری خیانت بزرگی در حق این سرزمین کردند
Iran (Islamic Republic of)
زق
۱۳:۴۳ ۱۱ دی ۱۳۹۹
سپاس بخاطر معرفی این کتاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
لطفا این خبر رو ببرین روی رسانه ها
تشکر، بابت انتشار این خبر و تقاظا داریم برخورد شود با کسانی که میگویند در زمینه گندم نباید خود کفا بشیم
Germany
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
اگه این هولوکاست نیست پس چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
اين مقاله رو تو اينترنت جستجو كنين "10 Evil Crimes Of The British Empire" كه البته اين جنايت ايران رو در مقاله از قلم انداخته. ولى همونطور كه در مقاله ميبينيد نسل كشى با قحطى رو در جاهاى ديگه دنيا هم انجام داده، برخلاف اون چيزاييكه ميگن تاريخ با شكوهى داريم، در واقع تاريخ پر از ننگى دارن.
خيلى جالبه كه يه عده از به اصطلاح هموطنامون همين الان تو انگليس در جاهاى مختلفى كه كار ميكنن مدح و ثناى انگليس رو ميكنن و وطن خودمون رو جلو اونها تحقير ميكنن و ايران و فرهنگش رو مسخره ميكنن تا اونجا براشون دست بزنن و بيشتر تحوليشون بگيرن، اينا رو با چشم خودم ديدم. چقدر يه آدم ميتونه چندش آور باشه كه كشورش رو اينطورى بفروشه. بعضى ثروتمنداى ايرانى هم تمام سرمايشون رو بردن اونجا بدون اينكه قسمت كوچكى از پولشون رو تو وطن اصليشون ايران خرج كنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
همین پدر سوخته بازاریهای یهودی صفت که الان تغییر نام داده اند گندم را گرانتر به انگلیسیها میفروختند که من از پدران شنیدم که میگفت یک افسر انگلیسی حتی عصبانی میشه و پول را فرو میکنه تو دهن یک بازاری حرام لقمه و میگه بخور مردک رذل مردمت از گرسنگی میمیرند و شماها فقط فکر پول هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
همین الانم مردم از گرونی توی قحطین
United States of America
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
اگه امروزه قحطی اب در ایران بیاد فاجعه ای چند برابر صد سال پیش رخ خواهد دا، چون در صد سال پیش جمعیت ایران این اندازه نبود و کارخونه ای هم نبود که به اب وابسته باشه ولی الان جمعیت چند برابره و تمام امکانات ما هم به اب ربط داره ، حتی فکرشو کنید دیگه برقی وجود نداشته باشه ، هوای صد سال پیش کجا و هوای الانالان کجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
مرگ بر انگلیس
United States of America
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
مرگ بر انگلیس خبیث و طرفداران داخلی آنها.