دونالد ترامپ از غیبت رقیب دموکرات خود در محافل عمومی برای جلب حمایت رأی‌دهندگان استفاده کرد.

استفاده ترامپ از غیبت کلینتون برای جلب حمایت رأی‌دهندگان
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک‌تایمز، «دونالد ترامپ،» نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از غیبت رقیبش «هیلاری کلینتون» و حضور نیافتنش در محافل عمومی استفاده کرد تا روند رقابت‌ها را به نفع خود تغییر دهد. وی در سخنرانی خود اعلام کرد هیلاری کلینتون ذات الریه دارد.

ترامپ در حال حاضر تلاش می‌کند بدون هیچ مزاحمی با رأی‌دهندگان بحث و نظر آنها را جلب کند. مشاوران این نامزد جمهوری‌خواه از وقت نهایت استفاده را می‌کنند. تنها 8 هفته از رقابت ها باقی مانده و فقط دو هفته تا نخستین مناظره ترامپ و کلینتون زمان مانده است.

دونالد ترامپ برای پیروزی در مناظره و کم کردن عمق مخالفت با ریاست‌جمهوری خود باید کاملاً آماده باشد. در حال حاضر رأی دهندگان به رفتار جانبدارانه ترامپ با خانم‌ها و اقلیت‌ها معترض هستند. به طوریکه نظرسنجی‌های هفته جاری از برتری پنج درصدی کلینتون بر ترامپ خبر می‌دهد.

ترامپ سعی کرد این موضوع را که کلینتون رأی‌دهندگان و حامیان ترامپ را تحقیر کرده، برجسته و از آن به نفع خود استفاده کند. همچنین، کمپین ترامپ حمایت «جیمز وولسی،» رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا از این نامزد جمهوری‌خواه اعلام کرد تا بر آمادگی وی برای ریاست‌جمهوری تأکید کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار