نخستین سر شماری نفوس و مسکن به صورت اينترنتی از 3 مهر در دو مرحله انجام می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،یحیی عسگری پور، بخشدارامام زاده عبدالله آمل با بیان اینکه ستاد سرشماری نفوس و مسکن در بخش امام زاده عبدالله تشکيل شد گفت: نخستین سر شماری نفوس و مسکن به صورت اينترنتی در دو مرحله انجام می شود .

وی افزود: در مرحله اول خانواده ها می توانند برای ثبت اطلاعات خود به صورت اينترنتی از سوم مهر ماه تا ۲۴ مهر ماه به سامانه مراجعه کنند و در مرحله دوم اين سرشماری به صورت تبلتی یا ميدانی از ۲۵ مهر ماه تا ۲۵ آبان انجام می شود.

بخشدارامام زاده عبدالله آمل گفت : درصورتی که افراد به صورت اينترنتی در سامانه اطلاعات خود را ثبت کرده باشند کافی است که کد رهگيری خود را به مامورآمارگيری ارائه دهند.

یحیی عسگری پور افزود: دهياران موظفند به منظور آماده سازی ستاد ها،تامين خودرو برای همکاری تام و همه جانبه در اجرای کيفيت سرشماری داشته باشند .

بخش امام زاده عبدالله آمل با وسعت 802 کيلومتر مربع در دو دهستان چلاو و بالا خيابان ليتکوه و يک شهر به نام امام زاده عبدالله و تعداد کل مزارع و روستاهای تابع 72 نقطه و جمعيت ثابت بالای 13000 نفر جمعيت و از نظر جغرافيايی شامل مناطق کوهستانی و جنگلی و جلگه ای است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار