فرماندار کرمان گفت: با جمع آوری معتادان متجاهرشاهد کاهش سرقت ها در کرمان خواهیم بود.

دوربین مداربسته در بازار کرمان نصب می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدعلی توحیدی با اشاره به نصب دوربین در محدوده قدمگاه و مراکز تجاری پر رفت آمد تصریح کرد: در این خصوص مذاکرات خوبی صورت گرفته و استقبال خوبی از این طرح شده است.

فرماندار کرمان از کاهش 11 درصدی سرقت‌های شهرستان کرمان در نیمه اول شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبرداد و افزود: امیدواریم با همکاری 10 دستگاه اجرایی دیگر میزان کاهش جرائم تا پایان سال 95 به 15 درصد برسد .

توحیدی با بیان اینکه در راستای کم شدن سرقت و بالا رفتن میزان امنیت اجتماعی جمع‌آوری و ساماندهی اتباع بیگانه ساکن اطراف بازار کرمان بسیار اهمیت دارد، افزود: جمع‌آوری معتادان متجاهر با توجه به آغاز سال تحصیلی نیز کم شدن میزان سرقت‌های خرد را به دنبال دارد که در این خصوص نیازمند همکاری دادگستری هستیم.

محمدباقر اسلامی نیز در این جلسه با اشاره به بحث پیشگیری سرقت در استان اظهار داشت: باید نسبت به شناسایی نقاط مستعد سرقت از جمله بانک‌ها، بیمارستان‌ها، متجمع‌های تجاری و غیره با محوریت فرمانداری هماهنگی‌های لازم برای نصب و ساماندهی دوربین‌های مداربسته برای پایش تصویری پارکینگ و اطراف مکان‌های مذکور اقدام شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان گفت: اقدامات انجام گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی برای نصب دوربین و یا بهره‌برداری مفید از دوربین‌های موجود در بیمارستان‌های تحت پوشش این سازمان از جمله بیمارستان افضلی‌پور و شهید باهنر بسیار مفید بوده است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار