مربی تیم فوتبال استقلال گفت :امیدوارم بد شانسی های استقلال در دربی هشتاد و سوم به پایان برسد.

علی چینی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تساوی مقابل ماشین سازی اظهار داشت: در هر صورت بدشانسی ها ما تمامی ندارد و نمیدانم چرا این قدر بدشانس هستیم. در بازی مقابل تیم ماشین سازی 4_5 موقعیت گلزنی داشتیم که متاسفانه به دلیل بدشانسی آن ها را از دست دادیم.با این حال امید زیادی دارم تا بدبیاری های استقلال در دربی به پایان برسد و تیم ما به آن چیزی که استحقاقش را دارد، دست یابد .

وی ادامه داد:اعتقاد دارم استقلال در ادامه رقابت های لیگ بهتر نتیجه می گیرد. مطمئن باشید روزی هم خوش شانسی به استقلال رو خواهد کرد.بازیکنان تیم ما از لحاظ فنی چیزی کم ندارند و مطمئنا بدشانسی باعث شده آنها نتوانند موقعیت ها را به گل تبدیل کنند .البته باید بگویم تمامی بازیکنان استقلال با کیفیت هستند و بدون شک آنها با کمک به کادر فنی بهترین ها را رقم می زنند .

مربی استقلال در خصوص دیدار دربی تصریح کرد: برای بازی مقابل پرسپولیس کاملا آماده هستیم و مصدوم و محرومی نداریم. امیدوارم هر دو تیم با ارائه یک بازی خوب در کنار حفظ فرهنگ و اخلاق به فوتبال مکم کنند .

چینی درباره اینکه بعضی اعتقاد دارند استقلال مشکل روحی دارد گفت: وقتی موقعیت ها تبدیل به گل نمی شود ناخودآگاه این اتفاق می افتد اما این را باز هم می گویم برای دربی از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط هستیم.

مربی تیم استقلال در پایان در خصوص پیش بینی اش از نتیجه دربی گفت: دربی را نمی توان پیش بینی کرد. چون آن بازی شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم بچه های استقلال مانند بازی های قبل خودشان باشند. اگر بدشانس نباشیم، قطعا در دیدار مقابل پرسپولیس به موفقیت خواهیم رسید.

وی در پایان خطاب به هواداران گفت : هواداران استقلال تلاش بازیکنان را می بینند و مطمئن باشید با تلاش خود در بازی های آتی بهترین نتایج را برای آن ها رقم می زنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.