نیمچه سیلی علی منصور برای آرامش رسول

علی رضا منصوریان حرکت عجیبی پس از پایان دیدار ماشین سازی و استقلال انجام داد.

نیمچه سیلی علی منصور برای آرامش رسولبه گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم های استقلال تهران و ماشین سازی تبریز از هفته پنجم لیگ برتر برای آبی پوشان پایتخت پیش دربی به حساب می آمد و هواداران این تیم انتظار داشتند شاگردان علی رضا منصوریان از کابوس چهار هفته ابتدایی لیگ خارج شده و با برد در این بازی با روحیه و انگیزه مضاعف به استقبال شهرآورد 83 سرخابی روند.

 حضور پیام صادقیان بازیکن پرحاشیه اسبق پرسپولیس در ترکیب سبزهای دیار آذربایجان حساسیت سکوهای آبی را نسبت به این بازی افزایش داده بود. البته از همان ابتدای بازی مشخص بود که صادقیان از حواشی سال های اخیر خود فاصله گرفته و بیشتر به ارائه عملکرد خوب فنی در ترکیب تیمش فکر می کند. با این وجود تماشاگران استقلال قبل از سوت آغاز بازی شروع به توهین علیه این بازیکن کردند.

اهانت هواداران استقلال نسبت به پیام صادقیان با ضربه دیدنی وی به تیرک دروازه استقلال، افزایش یافت و پس از تعویض این بازیکن در دقیقه 72 به اوج خود رسید. در این لحظه رسول خطیبی که از فحاشی علیه بازیکن این روزها بی حاشیه ماشین سازی به ستوه آمده بود، بدون توجه به جریان بازی به هواداران استقلال که پشت نیمکت تیمش نشسته بودند رو کرد و واکنش شدیدی نسبت به این موضوع نشان داد. همین عامل سبب شد تا ناگهان بیشتر سکوهای آبی خطیبی و صادقیان را آماج حملات کلامی خود قرار دهند. ناراحتی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران از جو ورزشگاه آزادی منجر به این شد که وی با نادیده گرفتن درگیری لفظی احمد امیر کامدار و سامان نریمان جهان که در مقابل چشمانش اتفاق افتاد، هیچ عکس العملی به این موضوع نشان ندهد.

با سوت پایان این دیدار برخی هواداران رو به روی جایگاه استقلال که از تداوم ناکامی های تیمشان در اوج عصبانیت قرار داشتند، شروع به " بی غیرت" خواندن بازیکنان این تیم کردند. رسول خطیبی هم که با رضایت کامل از کسب تک امتیاز خارج از خانه مقابل آبی پوشان پایتخت قصد رفتن به رختکن را داشت، بار دیگر با توهین هواداران حریف نسبت به خود و پیام صادقیان مواجه شد. این حرکت تماشاگران استقلال سرمربی جوان ماشین سازی را به تلاش برای پاسخگویی انداخت اما علی رضا منصوریان با قرار دادن دست خود مقابل دهان هم بازی قدیمی اش چیزی شبیه نیمچه سیلی مانع از این امر شد. البته بالا رفتن صدای هر 2 سرمربی همزمان با این حرکت سرمربی استقلال، سبب شد تا ذهن حاضران در صحنه به درگیری لفظی و حتی فیزیکی منصوریان و خطیبی کشیده شود. غافل از آن که علی منصور با وجود ناراحتی از توقف تیمش در این بازی، تنها قصد آرام کردن قائله را داشت.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار