مدیر امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش گفت: کاهش مشکلات این نهاد آموزشی مستلزم اقدام و عمل است و در این زمینه باید از مباحث تئوری دوری کرد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نورعلی عباس پور در نشست شورای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: هزینه کردن در آموزش و پرورش نوعی سرمایه گذاری برای آینده کشور است و باید چنین نگرش مهمی بیش از پیش در جامعه رواج پیدا کند.

وی گفت: توسعه تعلیم و تربیت عامل کاهش بخش عمده ای از معضلات و آسیب های اجتماعی است و به همین دلیل نیز اهمیت خاصی دارد و باید نگاه جدی تری به آن شود.

مدیر امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش افزود: این نهاد تربیت کننده نیروی انسانی به عنوان سرمایه و آینده سازان جامعه است و به همین دلیل حمایت از آن وظیفه همگان اعم از مردم و مسئولان اجرایی خواهد بود.

عباس پور بیان کرد: کارگروه های تخصصی برای هر کدام از موضوع ها، اولویت های کاری، مشکلات و کمبودهای آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به منظور رسیدگی سریعتر به آنها تشکیل و فعال شود.

وی ابراز داشت: شورای آموزش و پرورش هر استان اهمیت ویژه ای دارد و انتظار می رود مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور فعالتر و گسترده تری در این شورا داشته باشند.

مدیر امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش گفت: نباید به هیچ عنوان آب، برق و گاز مدارس تمامی نقاط کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بدهی قطع شود بلکه ساز و کارهای مناسب دیگری از جمله مهلت دادن و یا سخت گیری نکردن مورد استفاده دستگاههای خدمات رسان قرار گیرد.

عباس پور اظهار داشت: چنانچه مدارس در زمینه های مختلف دارای استاندارد و کیفیت لازم باشند اولیای دانش آموزان نیز به طور خود جوش به آنها کمک کرده و هیچ نیازی به اجبار برای جلب حمایت در این زمینه نیست.

وی افزود: باید مدارس کهگیلویه و بویراحمد نیز تا حد امکان استاندارد و با کیفیت شوند تا میزان کمک و حمایت اولیای دانش آموزان از آنها افزایش یابد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.