600 میلیارد تومان اعتبار برای امر فضاهای آموزشی در سیستان وبلوچستان در مرحله تخصیص قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان گفت: 600میلیارد تومان خاص سیستان وبلوچستان برای امر فضای آموزشی در سه سال به اندازه اعتبار 10سال گذشته ای است که گرفته شده  ابلاغ و در مرحله تخصیص است.

علیرضا راشکی با بیان اینکه در همایش خیرین مدرسه سازکه در چابهار برگزار شد فضاهای آموزشی استان در غالب فیلم و بازدید حضوری به خیرین نشان داده شده است.

 خاطر نشان کرد: در این همایش بیش از یکصد مدرسه تعهد شد که این امر نشان از عمق باور خیرین به امر مدرسه سازی به کمک فضای مربوط دارد.

وی ادامه داد: اعتقاد دولت و دولتیان این است که به استان هایی که از غافله فضای آموزشی عقب ماندند کمک شود که خوشبختانه این کمک در عرصه دولت، خیرین و بنیاد برکت در حال انجام است.

راشکی از افتتاح چهار مدرسه در مهر 95 خبر داد و افزود: تاکنون 74 مدرسه در استان کار شده که چهار مدرسه در مهر ماه به بهره برداری می رسد 58 مدرسه قبلا به بهره برداری رسیده و بقیه نیز در دست اجرا است.


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان وبلوچستان گفت: در همایش خیرین مدرسه ساز به میزبانی چابهار قرار شد 10مدرسه دیگر در سواحل مکران کار شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.