مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در طرح تکاپو تمامی ظرفیت‌ها شناسایی شده و به همین منظور برای اجرای آن 119 میلیارد تومان اعتبار در استان پیش‌بینی شده است.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ علی آشتاب اظهار داشت: در طرح تکاپو تمامی ظرفیت‌ها شناسایی شده و با استفاده از آن‌ مسیر فرآیند تولید از صفر تا صد رصد می‌شود.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه گرفتاری‌های واحدهای تولیدی در طرح تکاپو مشخص می‌شود، گفت: هفت میلیارد تومان کمک بلاعوض برای مشکلات خاص واحدهای تولیدی اختصاص یافته است.
 
وی در ادامه مجموع اعتبار برای اجرای طرح تکاپو در لرستان را 119 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با استفاده از اعتبار پیش‌بینی شده می‌توان 10 تا 12 هزار شغل ایجاد کرد.
 
این مسوؤل با اشاره به اینکه طرح تکاپو به بیش از 36 رسته فعالیت ورود پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح مذکور به حضور بخش تعاون و سیستم‌های پولی و مالی نیاز است.
 
آشتاب در پایان محل تامین منابع ملی طرح تکاپو را صندوق کارآفرینی امید دانست و تاکید کرد: اجرای طرح تکاپو می‌تواند بخشی از مسائل و مشکلات اقتصادی استان لرستان را حل کند.
انتهای پیام /ا
 
 
 
 

برچسب ها: اختصاص ، طرح ، تکاپو ، اعتبار ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.