نخستین محموله صادراتی از گمرک جهرم هفته آینده ارسال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: درحدود شش ماه است که گمرک جهرم کار خود ر ا به صورت رسمی آغاز کرده و می توان از پتانسیل های این شهرستان توان  برای صادرات کالاهای جنوب استان فارس استفاده کرد.
محمد رضا رضایی با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۳۰۰هزار تن مرکبات و صیفی جات، انجیر مرغوب، زعفران و آویشن به تازگی در جهرم کشت می شود، افزود: محصولات دیگری که از کشورهای خارجی مطالبات زیادی برای خرید دارند در کنار منطقه ویژه اقتصادی و پتروشیمی ظرفیت مناسبی به منظور رونق صادرات در شهرستان فراهم کرده است.
وی تصریح کرد:گمرک جهرم فرصت صادرات محصولات را فراهم کرده  که به زودی اولین کانتینر محصولات جهرم از این گمرک صادر می شود.
همچنین رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: گمرک جهرم به عنوان مرکز صادرات جنوب فارس و مکمل گمرک شیراز می تواند به صادرات فارس کمک کند و فعالان عرصه تولید و صادرات می توانند محصولاتشان را از طریق گمرک جهرم صادر و یا نیازهای خود را از طریق این گمرک وارد کنند.
رضایی نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: طبق قانون هدفمندی یارانه ها ۳۰درصد حاصل از این منبع باید برای تولید و در زمینه صنعت سرمایه گذاری شود که این امر به صورت کامل محقق نشده است.
انتهای پیام/س
برچسب ها: محموله ، صادرات ، گمرک ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.