حریق منابع طبیعی در شهرستان اسلام‌آبادغرب با اقدام سریع نیروهای حاضر در منطقه اطفاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: روز گذشته یک مورد حریق در شهرستان اسلام‌آبادغرب به وقوع پیوست که با اقدام سریع نیروهای حاضر در منطقه این آتش‌سوزی در زمانی کوتاه اطفاء شد.

عباس بهاری با اشاره به آتش‌سوزی‌های روز گذشته در سطح عرصه‌های منابع طبیعی استان، افزود: این حریق در مراتع مشجر منطقه زراره‌کوه(گلال سیاه) شهرستان اسلام‌آبادغرب به سمت سرمست رخ داد و تنها پوشش سطحی گیاهی این منطقه دچار حریق شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه افزود: همچنین روز گذشته آتش‌سوزی دیگری در منطقه "دشه" شهرستان پاوه اتفاق افتاد که این حریق نیز با کمک نیروهای حاضر در منطقه در نطفه خفه شد.

وی در ادامه با بیان اینکه با خنک شدن هوا و سردشدن تدریجی آن احتمال وقوع حریق در عرصه‌های منابع طبیعی کمتر می‌شود، گفت: پایین آمدن دمای هوا تاثیر زیادی در کاهش بروز آتش‌سوزی‌ها دارد.

بهاری در ادامه با بیان اینکه وقوع آتش‌سوزی در عرصه‌های منابع طبیعی استان تا اولین بارندگی ادامه می‌یابد، گفت: معمولا تا حوالی آبان ماه شاهد وقوع حریق در عرصه‌های جنگلی و منابع طبیعی استان هستیم.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، مهار ، حریق ، منابع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.