تيم ملی فوتسال ايران در اولين ديدار خود در جام جهانی مقابل اسپانيای قدرتمند تن به شكست داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال ایران كار خود را در جام كلمبیا ٢٠١٦ با شكست آغاز كرد. ملی پوشان پر امید فوتسال ایران در نخستین گام مقابل نایب قهرمان دوره گذشته و مدعی قهرمانی در این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

سید محمد ناظم الشریعه برای آغاز بازی از تركیب علیرضا صمیمی، فرهاد توكلی، علی اصغرحسن زاده، احمد اسماعیل پور و مهدی جاوید استفاده كرد و شروع خوبی داشت. اما تیم با تجربه و قدرتمند اسپانیا توانست روند بازی را تغییر داده و به گل برسد. در ادامه این گل تا حدی اختیار بازی را از ملی پوشان گرفت تا در نهایت گل دوم اسپانیا هم به ثمر برسد. پس از این گل در شرایطی كه ایران می توانست حداقل یك گل به ثمر برساند خطای ششم ضربه پنالتی نقطه دو را به اسپانیا تقدیم كرد تا این پنالتی به گل سوم منجر شود. 

در دقایق باقیمانده تیم سفیدپوش ایران باز هم بازی را در اختیار گرفت و حتی یك ضربه پنالتی نقطه دوم به دست اورد اما ضربه حسن زاده توسط گلر اماده اسپانیا مهار شد.

در نيمه دوم تيم ايران بازی را هجومی آغاز كرد و مالك توپ و ميدان بود و اسپانيايی ها چشم به ضد حملات خطرناكشان داشتند. حملات پرتعداد دو تيم در دقيقه ٢٧ برای اسپانيا به نتيجه رسيد و روی يك كرنر هماهنگ و كار شده اختلاف به چهار رسيد. پس از آن خطای فردی روی حسن زاده يك ضربه پنالتی به سود ايران در بر داشت كه اين بار اين ضربه پنالتی اول توسط خود حسن زاده به تور نشست تا سرانجام قفل دروازه سدانو شكسته شود.

در ادامه فرصت های خوبی نصيب ايران شد كه با بی دقتی از دست رفت تا در فاصله هفت دقيقه تا پايان بازی اسپانيايی ها با يك حركت تيمی فوق العاده به گل پنجم برسند. 

در دقايق پايانی بازی بيشتر در اختيار ايران بود و چند فرصت خوب نصيب ايران شد اما توپی از خط دروازه حريف عبور نكرد و ايران در زدن گل دوم ناكام ماند.

در نهايت اين ديدار دشوار با حساب پنج بر يك به سود اسپانيا به پايان رسيد. اين شكست قابل پيش بينی حتی ممكن است شرايط ايران را در صورت صعود به عنوان تيم دوم هموارتر هم كند اما به شرطی كه نمايش بازی نه چندان خوب امشب در مقابل اذربايجان تكرار نشود. تيم ايران بايد برای صعود از گروه F با تيم های مراكش و اذربايجان رقابت كند.


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

/انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار