شیراز؛

آل سعود آخرین لحظه های عمر خود را می گذراند

آل سعود آخرین لحظه های عمر خود را می گذراند و این جنایت ها به خصوص سد مسجد الحرام و سد سبیل الله طومار آل سعود را می پیچد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید ابوفاضل رضوی اردکانی خطیب نماز عید قربان در شیراز با یادآوری جنایت های آل سعود در طول تاریخ جنایت کشتار شهدای منا را بی سابقه ترین این جنایت ها است، گفت: آل سعود با توطئه برنامه ریزی شده حجاجی که تنها متوجه یاد خدا بودند را در منا محاصره کرد و بیش از 7 هزار زائر را با لباس احرام به خاک و خون کشید.
وی در خصوص حرکت امسال آل سعود در ممانعت از ورود زائران خانه خدا از ایران، عراق، لبنان و یمن افزود: اینها خود را خادم حرمین می نامند در حالی که خادم الشیاطین هستند و به مصداق دو آیه صریح قرآن سد مسجد الحرام و سد سبیل الله کرده اند و براساس وعده خداوند در این آیات بزودی با حسرت خوردن مقلوب می شوند و همانگونه که سرنوشت ذلت بار دیکتاتورهای منطقه را شاهد بودیم بزودی سرنوشت ذلت بار آل سعود را می بینیم.
حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی در بخشی از خطبه های نماز نسبت به مفاسد مالی به خصوص حقوق های نجومی هشدار داد و ادامه داد: اگر مسئولان با این عده قلیل که آبروی نظام را برده اند برخورد نکنند در مقابل مردم قرار می گیرند و مسوولان باید با معرفی دزدان بیت المال به مردم، حکم خدا را در خصوص آنها اجرا کنند.
خطیب نماز عید قربان  با قدردانی از ماموران نیروی انتظامی و مسوولان انتظامی در جمع آوری و برخورد با اراذل و اوباش گفت: توجه به مسئله فرهنگی اهمیت زیادی دارد و عده ای اندک با وضعیت ناهنجار خود چهره شهر را نازیبا می کنند.
وی از مسوولان خواست تا با تربیت و اصلاح این دستگیر شدگان مانع تکرار چهره های نازیبا در سطح جامعه شوند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.