اغلب مدارس شهرستان شادگان فرسوده هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛شرفی امام جمعه شادگان گفت: اغلب مدارس این شهرستان متعلق به ۶۰ سال پیش بوده و فرسوده هستند و باید مرمت و بازسازی شوند.

حجت الاسلام سید مجید شرفی افزود: از فرصت‌هایی که خداوند در اختیار ما قرار می دهد باید به نحو شایسته استفاده کامل شود.

وی گفت: هر شخصی درهر پست و مقامی که باشد باید وظیفه خود را برای مردم وجامعه و در راه خدا به نحو احسن انجام دهد.

امام جمعه شادگان افزود: آموزش و پرورش و متولیان این نهاد نقش اساسی و راهبردی در تربیت نیروی مومن، متعهد و کارآمد برای نظام دارند و در این مورد باید تمام همت خود را به کار گیرند.

وی از خدمات ارزنده حاجی زاده مدیریت سابق آموزش و پرورش شادگان قدردانی کرد و گفت: به منظور رشد و ارتقای آموزش و پرورش این شهرستان همکاری و مساعدت لازم با رئیس جدید صورت می گیرد.

حجت الاسلام شرفی در ادامه با اشاره مشکلات مدارس شهر و روستاهای شهرستان شادگان افزود: برخی مدارس وضعیت چندان مطلوبی قرار ندارند و امیدواریم نگاه ویژه‌ای به این مناطق شود، چرا که باید عدالت در توزیع امکانات و زیرساخت‌های آموزشی در سطح شهرستانها برقرار باشد.

امام جمعه شادگان گفت: درس خواندن در مدارس فرسوده که گاهی اوقات خطر جانی برای دانش آموزان در پی دارد شایسته دانش آموزان شادگانی نیست.

وی ، مدارس را محل پرورش انسان‌های بزرگ و اندیشمند دانست و افزود: مراکز آموزشی باید از بهترین و مجهزترین مراکز یک شهرستان باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.