کرمانشاه؛

اجرای طرح کالیبراسیون باسکول های اماکن عرضه دام

مدیر کل استاندارد استان کرمانشاه از اجرای طرح کالیبراسیون باسکول های اماکن عرضه دام زنده استان ویژه عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمودرضا نیازی مدیر کل استاندارد استان گفت: در راستای نظارت و کنترل بیشتر بر وسایل سنجش در سطح استان و به منظور صیانت از حقوق شهروندان در این طرح ویژه از باسکول ها و وسایل توزین اماکن عرضه دام زنده در شهرستان های استان کرمانشاه بازرسی و آزمون بعمل خواهد آمد.
ایشان در پایان تأکید کرد: استاندارد وسایل سنجش و انواع ترازوها مشمول مقررات استاندارد اجباری بوده، لذا این وسایل علاوه بر داشتن نشان استاندارد باید سالیانه مورد بازرسی و کنترل کارشناسان استاندارد قرار گرفته و برچسب کنترل و بازرسی روی آن‌ها نصب شود. لذا در صورتی که شهروندان محترم، این گونه وسیله سنجش به‌ویژه ترازوهای دیجیتال فاقد برچسب آزمون را مشاهده کنند یا نسبت به صحت وسیله سنجش تردید داشته باشند این اداره کل را از طریق تلفن گویای 24 ساعته 1517 و یا سایت اداره کل استاندارد استان به آدرس http://kermanshahstandard.ir  (در بخش ارتباط با ما) در جریان قرار دهند تا با متخلفین مربوطه برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، باسکول ، دام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.