شیخ نبیل قاووق: پیروزی ها در حلب، معادلات نظامی و سیاسی را بر هم زد

یک مقام حزب‌الله لبنان گفت پیروزی‌های ارتش سوریه در حلب معادلات نظامی و سیاسی را برهم زده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه سانا؛ نایب رییس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان روز یکشنبه بار دیگر اعلام کرد جنگ تروریستی که با حمایت رژیم آل سعود علیه سوریه با هدف دور کردن این کشور از محور مقاومت آغاز شده ، شکست خورده است.

شیخ نبیل قاووق در سخنانی در شهرک «عیتیت» در جنوب لبنان گفت«عربستان سعودی در طرح توطئه آمیز حمایت از گروه تروریستی جبهه النصره شکست خورده است و این خسارت بزرگی برای اعتماد سعودی ها به این گروه در جنگ جاری در سوریه به شمار می‌رود.»

شیخ قاووق افزود دستاوردها و پیروزی های ارتش سوریه در حلب معادلات نظامی و سیاسی جدیدی ایجاد کرده و باعث شده است طرح توطئه آمیز تروریستی تکفیری به تدریج در مسیر قهقهرا و شکست قرار بگیرد.

وی اظهار داشت دمشق جایگاه، عزت و قدرت خود را ثابت کرد و مرکز ثقل و محور اصلی برای مقاومت شده است.

این شخصیت لبنانی خاطرنشان کرد حل بحران های پیچیده لبنان مشروط به دخالت نکردن عربستان سعودی در امور داخلی لبنان به ویژه در موضوع انتخاب رییس جمهور است.

از سوی دیگر شیخ نصرالدین الغریب از علمای طایفه دروزی ها در لبنان قهرمانی های ارتش و مردم سوریه را در مقابله با تجاوز تروریست ها ستود و اعلام کرد رژیم صهیونیستی و آل سعود عامل همه بدبختی و جنایتی هستند که تروریست ها این روزها در حق مردم سوریه مرتکب می شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار