باید 5 گل می زدیم اما بدشانس بودیم

حیدری: ۹۰ درصد دربی‌هایی که بازی کردیم ما صدرنشین بودیم و پرسپولیس انتهای جدول

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در ۹۰ درصد دربی‌هایی که انجام دادیم ما صدر جدول بودیم و پرسپولیس در انتهای جدول قرار داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران خسرو حیدری پس از پایان بازی استقلال مقابل ماشین سازی گفت: دست هواداران استقلال را می‌بوسم که در یک روز غیرتعطیل به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند، البته ما در این یک ماه تمرینات خوبی انجام دادیم و بدنسازی خوبی هم زیرنظر مربی بدنساز انجام دادیم، شاید باید در 30 دقیقه اول بازی، 5 گل به حریف می‌زدیم اما بدشانسی آوردیم که البته این بدشانسی همیشگی نیست. ما 5 هفته برد نیاوردیم اما روز جمعه و در دربی به دنبال اولین بردمان هستیم.
 
وی افزود: وقتی چند موقعیت خوب ما گل نمی‌شود بعد گل می‌خوریم کار برایمان سخت می‌شود اما در همین بازی امشب در دقایق پایانی موقعیت‌های خوبی داشتیم که البته از دست رفت اما این شرایط درست می‌شود.
 
حیدری در مورد اعتراض‌هایی که هواداران استقلال در پایان بازی کردند و اینکه آیا آنها حق داشتند اعتراض کنند، اظهار داشت: تماشاگران همیشه حق دارند، اما باید بیش‌تر پشت علیرضا منصوریان و استقلال باشند؛ چراکه منصوریان خودش از خانواده استقلال است، اما باید بدانیم یک مربی با 5 بازی نمی‌تواند شق‌القمر کند. ما نسبت به سال گذشته حدود 80 درصد تغییرات داشته‌ایم، اما به هر حال در حال حاضر آماده دربی هستیم. خوشحالم که از نظر بدنی شرایط خوبی داریم و اصلاً ناراحت نیستیم؛ چراکه آماده به دربی می‌رویم.
 
بازیکن استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد استقلالی‌ها بعد از خوردن گل دچار مشکل می‌شود و تیمشان به هم می‌ریزد، تصریح کرد: نیمه اول باید 5-4 گل به حریف می‌زدیم، اما بدشانسی آوردیم، از طرف دیگر این را هم در نظر داشته باشید که ماشین‌سازی یکی‌، دو موقعیت بیش‌تر نداشت که یک توپ به دروازه خورد و یک گل هم زدند، البته مجید حسینی بازیکن جوان ماست که یکی از بهترین بازیکنان ما هم هست، اگر هم او اشتباهی کرده، این اشتباه برای کل تیم و مربی است و همه ما اشتباه کردیم. به هر حال این بدشانسی‌ها هم کنار می‌رود.
 
وی در مورد تعویض فرشید اسماعیلی و اینکه این موضوع باعث تعجب هواداران شده بود، افزود: فرشید خودش خواست تعویض شود، وگرنه تعویض نمی‌شد. شما ببینید بازیکنان جوان ما مثل فرشید باقری، فرشید اسماعیلی چقدر عملکرد خوبی دارند و ما از این مسئله خوشحالیم؛ چراکه روز جمعه استقلال خوبی را خواهید دید.
 
حیدری در مورد اینکه آیا وقفه‌های پیش‌آمده در لیگ به دلیل اردوی تیم ملی باعث لطمه به لیگ شده یا خیر،‌افزود: به هر حال این مسئله بی‌تأثیر نیست، اما همه ما دوست داریم تیم ملی به جام جهانی برود و به همین دلیل باید به برنامه کی‌روش احترام بگذاریم. این تعطیلی‌ها چه به لیگ ضربه بزند چه نزند، باید به آن احترام گذاشت و همه باید خودشان را با تیم ملی همراه کنند.
 
بازیکن استقلال درمورد جایگاه این تیم در جدول و همچنین جایگاه پرسپولیس در لیگ برتر و اینکه این موضوع در نتیجه دربی تأثیرگذار است یا خیر،‌افزود: 90 درصد بازی‌هایی که ما با پرسپولیس کردیم، ما در بالای جدول بودیم و پرسپولیسی‌ها در پایین جدول، اما این مسئله ربطی به نتیجه ندارد. هر کس که به این موضوع فکر کند، اشتباه کرده است. این نتیجه ربطی به صدر و انتهای جدول ندارد، خیلی مواقع ما صدر بودیم و فکر می‌کردیم. 5-4گل به پرسپولیس می‌زنیم، اما نشد یا برعکس، اما امیدوارم در نهایت دربی خوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۵
دقیقا آفرین خسرو . دربی قبل هم بالای جدول بودید و 4 تا خوردیداااااااااااااا
راستی یه سوال از استقلالیا آخرین بار ک تو دربی بردید نون بربری دونه ای چند بود ؟
آخرین اخبار