ملى پوشان بسكتبال كشورمان امروز به ديدار عراق رفتند و با شكست عراقى ها صدرنشين گروه خود شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان:ملى پوشان بسكتبال كشورمان  عصر امروز در دومين ديدار از سرى رقابت هاى فيبا چلنج به مصاف عراق رفتند و موفق شدند ٩٤بر٥١ حريف خود را شكست دهند.

ايران با شكست عراق صدرنشين شد

تركيب اوليه تيم ايران:

حدادى،ساهاكيان،كاظمى،يخچالى،مشايخى

كوارتر اول:

كوارتر اول با پرتاب دو امتيازى حدادى آغاز  شد،بسكتباليست هاى ايران در ٥ دقيقه اول بازى، تيم عراق را تحت فشار قرار دادند اما پس از آن عراقى ها نبض بازى را در دست گرفتند و سعى در كم كردن اختلاف امتياز داشتند ولى در نهايت تيم ايران ٢٣بر١٠عراق را در هم كوبيد.

كوارتر دوم:
شروع كواتر دوم ملى پوشان ايران خوب ظاهر شدند و توانستند توپ هاى زيادى را به گل تبديل كنند اما تلاش هاى بي وقفه عراقى ها هم بى ثمر نبود و در نهايت ٢٦بر١٣مغلوب ايران شدند.

و نيمه نخست بازى ٤٩بر٢٣به سود آسمان خراش هاى ايران به پايان رسيد.


كوارتر سوم:
در اين كواتر عراقى ها بازى را آشفته آغاز كردند و اين سبب برافروختگى سرمربى شد و در نهايت بسكتباليست هاى ايران ٢٥بر١٢ حريف عربى خود را در كوبيدند.

كوارتر چهارم:
بائرمن كه ديگر به پيروزى خود در اين رقابت اطمينان داشت از بازيكنان نيمكت نشين استفاده كرد و تيم عراق علی رغم اينكه اختلاف امتياز زيادى با ايران داشتند اما روحيه خود را نباختند و همچنان تلاش براى جمع آورى امتياز مى كردند ولى در پايان ايران موفق شد بر عراق غلبه كند.

ايران با شكست عراق صدرنشين شد

در نهايت ايران موفق شد با نتيجه ٩٤بر٥١ عراق را شكست دهد و صدر نشين گروه خود شود.


 انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار