مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی بیان کرد : نمایش عروسکی به علت داشتن حرکت می تواند نقش موثری در ایجاد خلاقیت در کودکان و یادگیری در آنها ایفا کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جواد زاهدی در ادامه گفت: در نمایش عروسکی حس کنجکاوی کودکان بر انگیخته می شود و تمرکز بر موضوعی خاص در ذهن آنها تاثیر شگفت انگیزی خواهد گذاشت.

وی عروسک ها را ساخته و پرداخته ذهن خلاق و ترکیب فن و هنر اعضا و مربیان دانست و گفت: همواره آموزش های غیر مستقیم ماندگارترین آثار را در کودکان و نوجوانان دارد و نمایش عروسکی یک ابزار مهم و مناسب و در عین حال تاثیر گذار است.

بهناز حسنی هنگامی که در هفدهمین جشنواره نمایش عروکسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با گیتارش بر روی سن آمد تا از تماشاگران قدرانی کند اینگونه بیان داشت که:این نمایش را به همه بچه های دنیا تقدیم می کنند. بویژه بچه های جنگ و ابراز امیدواری کرد تا همه جای دنیا صلح و آرامش برقرار باشد.

عروسک های بی جانی که 20 گروه نمایشی در جشنواره عروسکی استان به آنها جان بخشیدند حرف های زیادی برای گفتن داشتند، از توجه به فضای مجازی و طبیعت گرفته تا احترام به والدین و حادثه بمباران شیمیایی سردشت

مرحله استانی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با معرفی نمایش دنیای زیبا به مربی گری شادی پاکزاد از کانون شماره دو مهاباد، تمنای باران به مربی گری رعنا خضرنیا از کانون سردشت و نمایش ناقوس باران به مربی گری سیمه حسین نژاد از کانون مجتمع شهید رسول فرخی ارومیه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.