44 کیلو ماده مخدر تریاک در عملیات های روز گذشته پلیس در استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرهنگ "احمد رضا چگنی " رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: در یکی از این عملیات ها، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان از حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی سابقه دار مطلع و بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان داشت: پس از تحقیقاتی گسترده و تخصصی، در یک اقدام عملیاتی و غافلگیرانه، خودروی فرد قاچاقچی شناسایی و متوقف شد و در بازرسی از آن مقدار 40 کیلو گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران پلیس در یکی از محورهای مواصلاتی استان موفق شدند در عملیات دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر ، مقدار چهار کیلوگرم تریاک را کشف کنند که در این عملیات خودروی سواری متهم نیز توقیف شد.
چگنی یادآور شد: سه متهم دستگیر شده در عملیات های مذکور، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
این مقام انتظامی استان مرکزی افزود: طرح های قاطعانه پلیس در مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با قاطعیت تمام دنبال شده و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس در این حوزه، لازم است همکاری هدفمند آنان با ماموران پلیس همچون گذشته به گونه ای مطلوب تداوم یافته و از طریق ارائه گزارشات و اطلاعات به هنگام آنان به پلیس از طریق سامانه 110 ، هرگونه فعالیت افراد سودجو و بستر گسترش این پدیده شوم در جامعه از بین برود.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، مواد مخدر ، قاچاقچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.