استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نوعی کج‌سلیقگی است اگر مدیری بخواهد در آستانه بازگشایی مدارس آب و برق مدارس را قطع کند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سیدموسی خادمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در آستانه بازگشایی مدارس نباید آب و برق و گاز هیچ مدرسه‌ای قطع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کج‌سلیقگی است اگر مدیری بخواهد در آستانه بازگشایی مدارس آب و برق مدارس را قطع کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بخشش بدهی‌های مدارس عنوان کرد: ما نمی‌توانیم از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواهان بخشودگی بدهی‌های آنها باشیم.

این مسؤول ارشد اجرایی گفت: در خصوص بودجه جاری نمی‌توانیم به آموزش و پرورش کمک کنیم چرا که اولا قانون اجازه نداده و سایر دستگاه‌ها نیز خودشان مشکلات زیادی دارند.

خادمی افزود: از نظر بودجه جاری در کشور وضعیت مطلوبی این استان ندارد و به همین دلیل نمی‌توان جابجایی در اعتبارات انجام دهیم.

خادمی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که اما همه وظیفه داریم که به آموزش و پرورش کمک کنیم و خارج از وظیفه اداری این دستگاه را حمایت کنیم، تصریح کرد: کمک به آموزش و پرورش کمک به یک دستگاه نیست بلکه کمک به توسعه استان و کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: البته آموزش و پرورش هم باید اطلاعات بدهی‌های خود را برای ثبت در سامانه ارائه دهد شاید دولت لایحه‌ای برای پرداخت آن‌ها در نظر داشته باشد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.