عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: لایحه شهرداری تهران در تامین و اجرا طرح جامع آب خام شهر تهران تصویب شد.

لایحه شهرداری تهران در تامین اجرای طرح جامعه آب خام شهر تصویب شدابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه امروز شورای شهر اظهار داشت: در حال حاضر فاضلاب  منطقه22 به دلیل ساخت و سازهای انجام شده و همچنین در بحث زیر ساخت‌ها باعث شده که به این موضوع توجه جدی شود.
 
وی افزود: به دنبال آن هستیم که در خصوص آب شرب منطقه 22 و همچنین فاضلاب منطقه مدیریت‌هایی انجام دهیم.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: قرار است تصفیه خانه ای در این منطقه ساخته شود تا بتوان برای آبیاری فضای سبز از آب این تصفیه خانه استفاده کرد.
 
قناعتی با بیان اینکه قراردادی به شکل مشارکتی بین سازمان آب و فاضلاب تهران و همچنین شهرداری تهران منعقد شده است، یادآور شد: قرار است شهرداری تهران 320 میلیون تومان به سازمان آب و فاضلاب کمک کند تا بتوان با ساخت تصفیه خانه آبی، فاضلاب را تصفیه کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه در این قرارداد شهرداری تهران می‌تواند به مدت 20 الی 23 نوبت به صورت رایگان از تصفیه خانه آبی برای آبیاری فضای سبز بهره مند شود، گفت: همچنین شهرداری تهران می‌تواند به مدت 7 سال از آب شرب استفاده فضاهای عمومی شهر تهران استفاده کند.
 
قناعتی تاکید کرد: با این اقدام هم به دولت کمک می‌شود و هم می‌توان کسری آب موجود در شهر تهران را جبران کرد.
 
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اصلاحیه ماده 4 اساس نامه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: این اصلاحیه در جلسه بعد بررسی خواهد شد، چرا که به دلیل برخی از موضوعات امروز در صحن شورا مطرح نشد.
 
قناعتی در ادامه به لایحه ساماندهی اتومبیل‌های کرایه‌ای اشاره کرد: از یک سال گذشته این لایحه در شورای شهر بررسی می‌شود، اما هنوز به نتیجه ای نرسیده است.
 
وی با بیان اینکه دولت ساماندهی و مدیریت اتومبیل‌های کرایه‌ای و آژانس‌ها را به شهرداری تهران واگذار کرده است، افزود: این لایحه برای بررسی و نظارت به کمیسیون‌ عمران رفت تا در آینده درخصوص به تصویب رسیدن آن تصمیم گیری شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار