مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق با پوشش جعلی مواد غذایی در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سید حجت مدنی گفت: در پی گزارشات رسیده مربوط به فعالیت شبکه جمع‌آوری و ذخیره فرآورده نفت گاز در اردبیل واحد کنترل و نظارت نسبت به بازرسی وارد عمل شد.

وی افزود: در نهایت با شناسایی عوامل متخلف مشخص شد این اشخاص با مراجعه به فروشندگان روستایی نسبت به خرید نفت گاز سهمیه کشاورزان و حمل آن اقدام می‌کردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل ادامه داد: افراد متخلف با جاسازی مخزن به ظرفیت دو هزار و ۸۰۰ لیتر در خودرو نیسان با پوشش جعلی مواد غذایی احمدی اقدام به ذخیره فراورده به صورت غیرقانونی می‌کردند.

مدنی تأکید کرد: این افراد بعد از تکمیل ظرفیت در حد نفت‌کش بزرگ محموله نفت گاز را از استان خارج می‌کردند که با همکاری پلیس آگاهی و اداره مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی این افراد شناسایی شده‌اند.

وی تصریح کرد: بعد از کشف باغ ویلای محل نگه‌داری سوخت به میزان ۲۲ هزار لیتر سوخت نفت گاز کشف و ضبط شد و بعد از ۱۰ ساعت تلاش به انبار منطقه اردبیل انتقال یافت.

انتهای پیام/ع


برچسب ها: اردبیل ، کشف ، سوخت ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.