رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور بازی تراکتور‌سازی و پرسپولیس مقصر اتفاقات ناگوار ورزشگاه اختصاصی تبریز نبود.

اصفهانیا‌ن: داور بازی در اتفاقات ورزشگاه تبریز مقصر نبود/ فغانی یکی از گزینه‌های قضاوت در‌بی است

فریدون اصفها‌نیان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در مجموع قضاوت داوران در بازی‌های هفته پنجم خوب بوده است و داوری در نتیجه بازی‌ها تأثیر گذار نبود.

وی درباره اینکه مسئولان تراکتور سازی داور بازی را مقصر اتفاقات تبریز می‌دانند، بیان کرد: داور بازی مسئولیتی در قبل مسائل حاشیه‌ای ندارد. همچنین خورشیدی در کنترل بازی موفق بود و مسئولان تبریزی نتوانستند امنیت را در ورزشگاه اختصاصی خود تأمین کنند و داور مقصر اتفاقات نبود.

اصفها‌نیان درباره اعتراض قلعه نو‌یی به نحوه قضاوت داور بازی گفت: مربیان ما باید رفتار حرفه‌ای داشته باشند و به خاطر یک اشتباه داوری را زیر سوال نبرند.

وی در ادامه عنوان کرد: داوران ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا بهترین قضاوت را داشته باشند. همچنین گزارش‌های ناظران بازی حاکی از آن است که داوری بازیها مشکلی نداشته است.

اصفها‌نیان درباره شایعه قضاوت فغانی در در‌بی سرخابی‌ها گفت: فغانی یکی از گزینه‌های قضاوت در در‌بی است اما ما هنوز درباره داور این بازی تصمیم نگرفتیم. همچنین همه داوران می‌توانند در بازی در‌بی قضاوت کنند و مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان درباره معیار انتخاب داور در‌بی خاطرنشان کرد: تجربه و قضاوت‌های خوب فاکتور‌های انتخاب داور در‌بی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، قضاوت ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار