فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند از اجرای طرح ارتقاء امنيت اجتماعی و توقيف 2 دستگاه خودرو و 19 دستگاه موتورسيکلت متخلف و مزاحم در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی رزمجويی گفت: بعضی از راکبان موتورسيکلت و رانندگان خودروها با انجام حرکات نمايشی و پرخطر و برهم زدن آسايش و آرامش مردم ، موضوع در دستور كار ماموران اين شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: درراستای برقراری نظم و امنيت و کاهش تصادفات و افزايش امنيت روانی شهروندان، طرح های ويژه ای برای برخورد با اين متخلفين در شهرستان اجرا شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فراشبند افزود: ماموران انتظامی اين فرماندهی دراين راستا تعداد 2 دستگاه خودرو و 19 دستگاه موتور سيكلت را به علت ايجاد مزاحمت برای شهروندان، انجام حركات پرخطر، نداشتن مدارك رانندگی توقيف و روانه پاركينگ كرد.
سرهنگ رزمجويی با تأكيد بر ادامه يافتن طرح های برخورد با تخلف های حادثه ساز، بيان كرد: تمامی يگان های انتظامی شهرستان فراشبند به صورت مستمر و در طول شبانه روز با متخلفانی که به قوانين و مقررات بی اعتنايی کرده و با حركات مخاطره آميز باعث سلب آرامش و آسايش شهروندان شوند، بدون اغماض برخورد می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.