شهر مردهک مرکز بخش جبالبارز جنوبی در استان کرمان بالاخره صاحب بانک شد.

شهری که صاحب بانک شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نخستین شعبه بانک در شهر مردهک امروز با حضور برخی مسئولان منطقه ای افتتاح شد .

 یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت وعنبراباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش جبالبارز جنوبی از شهر عنبرآباد فاصله زیادی دارد و تاکنون مردم برای خدمات بانکی مجبور بودند به عنبراباد سفر کنند.

 وی افزود با پیگریهای به عمل آمده طی چندماه گذشته امروزشعبه بانک کشاورزی در شهر مردهک افتتاح شد و امیدواریم با افتتاح این شعبه علاوه بر ارائه خدمات بانکی به مردم ، کشاورزان این بخش هم بتوانند از تسهیلات بانک کشاورزی در جهت رونق کار کشاورزی استفاده کنند

 نماینده مردم جیرفت و عنبراباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس برای کمک به کشاورزان طرح جدیدی را تصویب کرده اند که براساس آن ، وامهای کشاورزی تا سقف یکصد میلیون تومان که کشاورزان انها را بازپرداخت نکرده اند مشمول بخشش سود و جریمه میشود و کشاورزان اگر اصل وام را به بانک بازگردانند مشکلشان حل میشود .

وی افزود سود این وام ها را دولت پرداخت می کند و جرائم را هم بانک می بخشد که این یک حرکت بسیار بزرگ در جهت رونق بخش کشاورزی است و از کشاورزان می خواهیم به محض ابلاغ این قانون نسبت به پرداخت اصل وام کشاورزی خود اقدام کنند.
انتهای پیام/ح
برچسب ها: بانک ، نخستین ، مردهک ، افتتاح ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار