نماینده جودو پارالمپیکی کشورمان گفت: شناختی از حریفان خود نداشتم و برای نخستین بار بود که با آنان روبرو می شدم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمزه ندری نماینده نابینایان و کم بنیایان ایران روز شنبه به وقت محلی در دیدار رده بندی وزن به علاوه ١٠٠ كيلوگرم مقابل ماساكي كنتو از ژاپن ضربه فنی شد و از رسیدن به مدال بازماند.

وی در این خصوص بیان کرد: شرمنده شدم، سختی های زیادی کشیدیم، اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم.

نماینده جودو ایران در بازی های پارالمپیک 2016 ریو گفت: یکی از مشکلات ورزش ایران و به خصوص ورزش جانبازان و معلولان شرکت اندک در رقابت های بین المللی است.

ندری افزود: ورزش جانبازان و معلولان در این زمینه بیشترین مشکل را دارد و ما تقریبا بدون انجام دادن مسابقه بین المللی گام به بازی های پارالمپیک گذاشته ایم.

وی ادامه داد: چند ماه سختی های زیادی کشیدیم و فدراسیون جانبازان و معلولان سنگ تمام گذاشت، اما چون مسابقه بین المللی نداشتیم، موفق نشدیم.

نماینده جودو ایران گفت: با بسیاری از حریفان در بازی های پارالمپیک 2016 ریو برای نخستین بار بود که روبرو می شدیم در حالی که همه حریفان ما بارها در مسابقات مختلف با یکدیگر بازی کرده اند.

ندری در پایان خاطر نشان کرد: توجیه نمی کنم، بهانه ای نیز ندارم، اردوهای خوبی برگزار شد و نمایندگان جودو ایران در بازی های پارالمپیک 2016 ریو همه تلاش خود را بکار بستند، اما موفق نشدیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار