سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان گفت: حمزه ندری اگر می خواهد مدال کسب کند تنها راهش جنگیدن با حریف است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛   ندری در دیدار رده بندی وزن 100+ باید به مصاف «ماساکی کنتو» از ژاپن برود.

محمدرضا حاج یوسف زاده در ارتباط با ندری بیان کرد: ندری اگر به مسابقه صرف اکتفا کند می بازد. او اگر مدال می خواهد باید مبارزه کند تا با بردن یک مدال، دل مردم را شاد کند.

وی افزود: من سه ماه است که با این بچه ها کار می کنم. بچه ها در حد و اندازه های خودشان طاهر شدند. امید جعفری بهتر از حد و اندازه خودش هم ظاهر شد. جعفری اگر باخت نه به خاطر مشکل آمادگی جسمانی بود و نه مشکل روحی. جعفری به کلاس بالای جودوی جهانی باخت. ما برای موفقیت نیاز به حضور در کمپ های تمرینی داریم.

سرمربی جودوی نابینایان در پایان گفت: من از عملکرد سه جودوکار تیمم رضایت دارم و باید بگویم که آنها در این رقابتها کم دفروشی نکردند.

پانزدهمین دوره بازیهای پارالمپیک از روز ۱۸ شهریورماه با حضور بیش از ۴۰۰۰ ورزشکار از ۱۶۰ کشور جهان و در ۲۳ رشته ورزشی به میزبانی ریودوژانیرو آغاز شده و تا روز ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت. کاروان ورزش ایران با عنوان «منا» متشکل از ۱۱۱ ورزشکار در ۱۲ رشته ورزشی در این بازیها حضور دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار