صلح و آتیه سازان یزد صعود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛دور حذفی رقابت های فوتسال جوانان مناطق ایران در خوی آغاز شد و دو تیم جوانان صلح و آتیه سازان با پیروزی در ضربات پنالتی بر حریفان خود غلبه کردند و پای به جمع ۱۶ تیم نهایی گذاشتند اما قصه سهیلی ها با قبول شکست در مقابل نماینده قزوین به سر رسید.

در بازی اول صبح امروز تیم فوتسال صلح برابر تیم قدرتمند فجر ولیعصر مشهد در وقت های قانونی و اضافی به تساوی یک بر یک رسید اما در ضربات پنالتی با درخشش محمد نبی مومنی دروازه بان آینده دار فوتسال استان با نتیجه چهار بر سه پیروز شد و راهی یک هشتم نهایی شد تا در این مرحله به مصاف شهید سرخه ای شهرری برود.

اما چراغ دوم را هم تیم جوانان آتیه سازان یزد روشن کرد. شاگردان محسن نوری پس از تساوی یک بر یک مقابل شمال زابل این تیم را در ضربات پنالتی به زانو در آوردند و به جمع شانزده تیم پایانی پیوستند .

اما شگفتی رقابت ها کامل نشد چراکه  سهیل اشکذر سومین نماینده استان در دیدار با تیم توسعه الوند قزوین با حساب دو بر صفر نتیجه را واگذار نمود و از دور مسابقات حذف گردید .

ضمن عرض خسته نباشید به عوامل و بازیکنان سهیل اشکذر برای تیم های صلح و آینده سازان دو نماینده سربلند استان در ادامه راه آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار