تیم دو نفره دختران ایران با باخت مقابل تنیسورهای ژاپن و ترکیه بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات بین المللی فدراسیون جهانی ایستادند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در هفتمین روز این مسابقات به میزبانی ارومیه علاوه بر فینال دو نفره دختران، دیدارهای نیمه نهایی بخش انفرادی دختران و انفرادی و دو نفره پسران نیز برگزار شد.

در فینال دو نفره دختران رانا ایکی نوزا از ژاپن و باربارا کواک لیاردی از ترکیه با پیروزی مقابل غزال پاک باطن و صدف صادق وزیری از ایران به مقام قهرمانی رسیدند و دیگر تیم دونفره ایران به مقام سومی نائل شد.

در فینال انفرادی دختران باربارا کواک لیاردی مقابل غزال پاک باطن به میدان می رود و در فینال بخش انفرادی پسران امیرحسین بادی از ایران مقابل زیان احمد از انگلستان قرار خواهد گرفت.

در فینال دو نفره پسران امیر جوانی از بحرین و آرمین رستمی از ایران در مقابل امیرمحمد ادب جو از ایران و بیژن مخابری از آلمان به میدان می روند.

ازیکنان آذربایجان غربی در مرحله یک چهارم به حریفان باختند و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی و نهایی بازماندند.

در این دوره از مسابقات 60 تنیسور از کشورهای نروژ، ترکیه، بحرین، ژاپن، هندوستان، انگلستان، آلمان، جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران در دو بخش پسران و دختران به صورت انفرادی و دو نفره به رقابت پرداختند.

محمود عجیلی از کشور تونس به عنوان سرداور و محسن خداپرست از ایران نماینده فدراسیون جهانی در این مسابقات حضور دارند.

سینا ابراهیمیان به عنوان کمک داور از تهران و افشین فیض اللهی، اصغر هاشمی، مرتضی جهانگیری، سروین علی میرزالو، المیرا رضازاده و صحرا طلااحمری نیز شش داور آذربایجان غربی در این رقابتها هستند.

تیم جوانان پسر آذربایجان غربی مقام نایب قهرمانی بخش انفرادی و تیمی مسابقات کشور را به دست آورد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.