ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه، گفت: دیدار با تیم پست بانک ویتنام به منزله دیدار فینال خواهد بود و تمام تلاش ما پیروزی در این مسابقه است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مائده برهانی پس از پیروزی 3 بر یک تیم بانک سرمایه مقابل تیم فوتون فیلیپین و راهیابی تیمش به دیدار پنجم، ششمی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. تیم فیلیپین از لحظ قدی از بازیکنان ما بلندتر بود. آن‌ها یک سرعتی‌زن خوب در ترکیب تیمشان داشتند که جزو بهترین تیم‌های آسیا است.
وی ادامه داد: ما آغاز طوفانی در این رقابت‌ داشتیم و از این تیم با شروع خوب در زدن سرویس زهر چشم گرفتیم. حملات، دفاع، دریافت و سرویس تیم ما در این دیدار بسیار خوب بود و عامل پیروزی مقابل فیلیپین شد. باید به این موضوع هم اشاره کنم که در این دیدار در مجموع تعداد خطاهای تیم ما نسبت به حریفمان کمتر بود.

برهانی افزود: در ست سوم شروع خوبی نداشتیم و با تمرکز پایین بازی را آغاز کردیم. سرمربی فیلیپین در ست سوم در ترکیب تیمش تغییراتی ایجاد کرد و همچنین حمایت عالی که از سوی تماشاگران فیلیپینی انجام می‌شد سبب شد ما بازی را از همان ابتدای ست از دست بدهیم و دیگر نتوانیم جبران کنیم.
پشت خط زن تیم بانک سرمایه خاطر نشان کرد: عدم تمرکز در ست سوم میزان خطاهای ما را افزایش داد. آن‌ها در ست سوم بسیار خوب سرویس زدند و در مجموع این ست را از همه لحاظ واگذار کردیم.
برهاین همچنین درباره دیدار بعدی تیمش در این رقابت‌ها ، عنوان کرد: بازی مقابل ویتنام به نوعی فینال تیم ما در این مسابقات محسوب می‌شود. تلاش کردیم برای اینکه بتوانیم عنوان والیبال بانوان ایران در آسیا را نسبت به قبل ارتقا دهیم. امیدوارم فردا اتفاق خوبی رخ دهد و به چیزی که شایستگی آن را داریم برسیم.
وی در پایان گفت: با تمام توان به دیدار با ویتنام خواهیم رفت و به دنبال این هستیم که با یک پیروزی خوب مسابقات باشگاه‌های آسیا را تمام کنیم و با انرژی مضاعف برای حضور در AVC کاپ راهی ویتنام شویم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار