مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری گفت:با تشکیل شبکه آزمایشگاهی توانمندی های علمی در حوزه های مختلف بروز پیدا می کند.

رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به ارتباط شبکه آزمایشگاهی  شبکه آزمایشگاهی در توسعه توانمندی علمی کشور اظهار داشت:  بر مبنای انتقال تجربیات تاکنون 17 درصد از ظرفیت و توانمندی رابطان در شبکه استفاده شده و قرار است  این ظرفیت و افزایش همکاری‌ها  با انتقال تجارب و تبادل دانش صورت بگیرد.

وی یاد آور شد: محقق شدن اهداف و برنامه‌های شبکه آزمایشگاهی و و موفقیت در شکوفایی توانمندی‌های بالقوه کشور در گرو ارتباطاتی است که رابطین آزمایشگاه‌ها با یکدیگر و شبکه ایجاد می‌کنند. 

اسدی فر عنوان کرد: فعالیت این شبکه را خدمت‌محور بوده و تا کنون بیش از یک میلیون خدمت آزمایشگاهی به وسیله آزمایشگاه‌های عضو این شبکه به دانشگاهیان، پژوهشگران و فعالان فناور ارائه شده که ارائه این خدمات به روند روبه‌رشد خود ادامه می‌دهد. 

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ابراز داشت:  رابطان شبکه آزمایشگاهی قلب پیکره شبکه آزمایشگاهی بوده  و رابطان سیاست‌ها و اطلاعات مجموعه خودشان را در اختیار شبکه قرار می‌دهند و با تلاش این افراد،  جریان اطلاعات در شبکه فعال می‌ماند. 

وی هدف از برگزاری این نشست‌ها را برقراری هر چه بیشتر ارتباطات، انتقال بیشتر تجارب و یافتن زمینه‌های مشترک و همچنین همکاری‌های بین رابطین با شبکه عنوان کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.