سرپرست فرمانداری قصرشیرین از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری دعای "عرفه" خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرایی از بیش از 10 هزار نفر را داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مراد تاتار اظهار کرد: همه تدابیر برای پذیرایی از افرادی که برای دعای عرفه به قصرشیرین می‌آیند فراهم شده و ظرفیت پذیرایی از بیش از 10 هزار نفر را داریم.


وی تعداد افرادی که سال گذشته در دعای عرفه مرز خسروی حاضر شدند را نزدیک به پنج هزار نفر دانست و خاطرنشان کرد: امسال هم برای پذیرایی از 10 هزار نفر آمادگی را داریم.

تاتار ادامه داد: امسال برای اولین بار طی 20 سال اخیر، سایبان‌هایی در محل مرز خسروی برقرار کردیم که ظرفیت اینکه چهار تا پنج هزار نفر در آن مستقر شوند را دارد.در کنار سایبان‌ها تعداد قابل توجهی سرویس بهداشتی و تانکر آب نیز در نظر گرفته شده است.

وی  با بیان اینکه خودروهایی هم برای حمل و نقل افراد مسن و ناتوان در نظر گرفته شده، گفت: این خودروها در مسیر قصرشیرین خسروی و از خسروی تا محل برگزاری مراسم عرفه قرار دارند و رایگان ارائه خدمات می‌کنند.

فرماندار قصرشیرین از تعبیه یک پارکینگ بزرگ در نزدیکی محل برگزاری دعای عرفه نیز خبر داد تا خودروهای عمومی و اداری در آن ساماندهی شوند.

 وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری دعای عرفه بعد از نماز ظهر است، تاکید کرد: مردم قبل از این زمان وارد قصرشیرین می‌شوند و کاروان‌هایی هستند که اکنون در مسیر کرمانشاه به قصرشیرین در حال حرکت هستند.

به گفته این مسئول، هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور و راهنمایی و رانندگی نیز به منظور هدایت خودروهای مردم صورت گرفته است.ظرفیت کافی برای اسکان برخی از مردم  که شب را در قصرشیرین خواهند ماند در نظر گرفته شده است.
 
 مراسم معنوی دعای عرفه، فردا(21 شهریور) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.