یادواره شهدای منا در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سردار محمد مهدی فرهنگ دوست مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد گفت: یادواره شهدای استان در فاجعه منا روز یکشنبه 28 شهریورماه در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می شود.

سردار محمد مهدی فرهنگ دوست افزود: این یادواره ساعت هفت و نیم صبح با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان با سخنرانی آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: به همین مناسبت در شهرستان های استان نیز برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی، دیدار با خانواده شهدای منا و حضور آنها در دفتر امام جمعه یزد و بهره گیری از سخنان آیت الله ناصری برگزار می شود.

فرهنگ دوست همچنین با بیان برگزاری دعای عرفه به یاد شهدای منا با قرائت پیام مقام معظم رهبری از میزبانی چهار شهید گمنام در استان در روز برگزاری دعای عرفه امام حسین (ع) خبرداد و بر حضور گسترده مردم انقلابی در این آیین های معنوی تاکید کرد.

فرهنگ دوست گفت: این شهدای والامقام روز یکشنبه 22 شهریورماه مهمان دعاهای عرفه در گلزار شهدای خلدبرین یزد، مسجد جامع مهریز، مصلای آیت الله اعرافی میبد و حسینه رزمندگان اسلام در شهرستان اردکان هستند.

وی بر پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های مکرم شهدای منا با همکاری دستگاه های اجرایی مختلف استان به عنوان یک وظیفه مهم تاکید کرد.

استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در فاجعه منا نیز سه حاجی از استان یزد به دیدار حق شتافتند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار