رییس انجمن سرمایه گذاران گردشگری کشور گفت: پل معلق مشگین شهر به عنوان 10 سازه برتر معماری ایران در حوزه گردشگری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ وحید جوادزاده در چهارمین نشست انجمن سرمایه گذاران گردشگری کشور در شهرستان مشگین شهر افزود: با احداث این سازه کم نظیر استان اردبیل به ویژه شهرستان مشگین شهر به یکی از مقاصد اصلی گردشگری در کشور تبدیل شده است.

وی گفت: احداث این سازه در دامنه های زیبای سبلان بر روی دره سر سبز خیاو چای موجب معرفی شهرستان مشگین شهر در سطح ملی و بین المللی شده و تقاضا برای سرمایه گذاری های مختلف در این شهرستان افزایش یافته است.

رییس انجمن سرمایه گذاران گردشگری کشور بیان کرد: در دو سال اخیر رشد صنعت گردشگری در شهرستان مشگین شهر چنان شتابان و تصاعدی بوده که تاکنون کمتر نقطه ای از کشورمان شاهد این رویداد مهم بوده است.

جوادزاده افزود: در حال حاضر 17 پروژه گردشگری با اعتباری بالغ بر یک هزار 500 میلیارد ریال در شهرستان مشگین شهر در دست اجرا است.

وی تهیه اطلس گردشگری کشور و همکاری انجمن با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای ترویج صنعت گردشگری در سطح ملی و بین المللی خبر را از اولویت های کاری انجمن سرمایه گذاران گردشگری کشور بیان کرد.

انتهای پیام/ع



برچسب ها: اردبیل ، پل ، معلق ، مشگین شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.