سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت هادی عقیلی گفت: هنوز مشخص نیست و این موضوع در اختیار باشگاه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اخوان درباره شرایط تیم سپاهان و بازیکن مصدوم و محروم برای بازی امروز مقابل تیم پیکان تهران اظهار کرد: شرایط تیم بسیار خوب است و خوشبختانه بازیکن مصدوم و محروم نیز نداریم.

وی در مورد وضعیت فرید کریمی بهزادی نیز افزود: این بازیکن به این بازی نمی‌رسد اما مشکلی برای ادامه کار ندارد و با تیم به طور جدی تمرین می‌کند که ان‌شاءالله به بازی بعدی خواهد رسید.

سرپرست تیم سپاهان در مورد بازی‌های تدارکاتی این تیم در ایام تعطیلات مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: بازی‌های بسیار خوبی بود و از این فرصت به خوبی استفاده کرد؛ معتقدم یکی از تیم‌هایی که از این تعطیلات به خوبی استفاده کرد، تیم ما بود.

وی خاطر نشان کرد: در مورد رسیدن به هارمونی و هماهنگی لازم نمی‌توانم نظری بدهم چون در حیطه وظایف سرمربی است اما چیزی که من مشاهده می‌کنم، از لحاظ بازی‌های تدارکاتی و از لحاظ روحی و روانی و تکنیک و تاکتیک مشکلی تا این لحظه نداریم.

اخوان در پایان در مورد آخرین وضعیت هادی عقیلی نیز بیان کرد: هنوز مشخص نیست و این موضوع در اختیار باشگاه است؛ من هم معتقدم که وضعیت او باید زودتر حل شود اما این موضوع به من ربطی پیدا نمی‌کند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار