معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز ثبت نام خوابگاه نیمسال اول سال تحصیلی جدید این دانشگاه خبر داد.

نادر نعمت الهی معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: شرایط ثبت نام دانشجویان جدیدالورود و غیربومی را در خوابگاه‌های این دانشگاه بر اساس ثبت نام خوابگاه‌ها از روز شنبه 20 شهریور ماه سال جاری آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

وی ادامه داد: پذیرش و ثبت‌ نام خوابگاه دانشگاه علامه برای دانشجویان جدیدالورود و قدیم  با مراجعه به پایگاه الکترونیک این دانشگاه به نشانی atu.ac.ir امکانپذیر است.

معاون آموزشی دانشگاه علامه بیان داشت: ثبت نام از ساعت 10 صبح روز شنبه 20 شهریورماه در ظرفیت‌های خالی ساختمانهای مشخص شده آغاز و تا روز شنبه 27شهریور ماه ادامه دارد.
 
دانشجویان نعمت الهی تصریح کرد تمام دانشجویان ساکن در خوابگاه، در تمام مقاطع تحصیلی موظف به پرداخت الکترونیکی اجاره‌ بها هستند و در صورت عدم پرداخت اجاره بها بصورت الکترونیکی  هستند و می بایست موقع ورود به خوابگاه برگه معرفی نامه خوابگاه و شهریه را واریز کرده باشند و این روش  از طریق سامانه ثبت نام امکان پذیر نیست.

معاون آموزشی دانشگاه علامه ادامه داد:در صورتی که دانشجویی که بعد از زمان حذف اضافه به دلایل مرخصی تحصیلی حذف و اضافه واحدهای کمتر از 6 برای مقاطع کارشناسی 4 برای ارشد دو دانشجویان شاغل به تحصیل در نیم سال اول سال تحصیلی 96-95 شناخته نشوند بدون عودت مبلغ اجاره بها خوابگاه لغو می شود.

نعمت الهی یادآور شد:تمامی خوابگاه های این دانشگاه از روز پنجشنبه 25 شهریور سال جاری باز است و نحوه اسکان دانشجویان کارشناسی ورودی جدید از سایت دانشگاه اعلام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار