مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری گفت:مدارک رکابزنان را برای حضور در کاپ آسیایی فرستاده ایم و منتظر صدور روادیدها از سوی سفارت برای اعزام هستیم.

مصطفی چایچی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اعزام رکابزنان به هند به منظور شرکت در کاپ آسیایی اظهار کرد: مدارک رکابزنان منتخب پیست را برای حضور در کاپ آسیایی به سفارت هند فرستادیم و با توجه به تعطیلی روز دوشنبه  به مناسبت عید قربان نتیجه صدور روادیدها تا فردا از سوی سفارت اعلام خواهد شد.

وی افزود: رکابزنان محمد دانشور،علی علی عسگری،حسن علی ورپشتی از تیم مردان و نرگس عبدی و مائده نظری از تیم بانوان برای حضور در این رقابت ها اعزام خواهند شد.

چایچی در خصوص رقبای تیم اعزامی کشورمان به کاپ هندوستان تصریح کرد:تا زمانی که پذیرش ها به اتمام نرسد اسامی حاضرین در رقابت ها اعلام نمی شود اما معمولا رکابزنان کشورهای قزاقستان، هندوستان، ازبکستان، چین، ژاپن و مالزی شرکت می کنند و ورزشکاران کشورها ازسوی فدراسیون جهانی دعوت می شوند.

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری در ادامه بیان کرد: درمسابقات قهرمانی آسیا سال گذشته که تیم ملی کشورمان هم اعزام شده بود تمام تیم ها برای گرفتن روادیدشان از سوی سفارت هند با مشکل مواجه شده بودند و اکثر مواقع این اتفاق در مورد کشور هند پیش می آید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار