فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت:شهدا منشأ برکات و عزت مندی برای ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزددر سخنانی  شهدا را منشأ برکات و عزت مندی برای ملت ایران دانست وگفت: شهدا در دوران دفاع مقدس با احساس مسئولیت، کلاس های درس و دانشگاه را رها کرده و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند تا امنیت و سرافرازی ایران را فراهم کنند و اکنون این عزت و سربلندی را در سایه این فداکاری ها شاهد هستیم.

فتوحی افزود: شهدای  انقلاب اسلامی این رکن را سرلوحه کار خود قرار دادند و در راه اسلام شهید شدند و همانگونه که امام(ره) فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی افزود:  اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود و با اینکه اوایل هیچ جیز نداشتیم اما با رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و به پشتوانه امام زمان(عج) پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف کسب کردیم.

سردار فتوحی در بخش دیگری از سخنان خودعلت پیروزی‌های انقلاب اسلامی را استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ستم به ویژه مبارزه با آمریکا دانست و افزود: در اثر همین پیروزی‌هاست که جوانان دنیا فوج فوج مسلمان می‌شوند و به دین اسلام ایمان می‌آورند.

یادواره 4 تن از شهدای روستای بهدان بهاباد با حضورخانواده معظم شاهدامام جمعه بهاباد صباغیان نماینده مردم ابرکوه بافق بهابادخاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی فرمانداربافق جمعی از مسئولان شهرستان بهاباد و اقشارمختلف مردم درمسجد صاحب الزمان بهدان برگزار شد.

درحاشیه این مراسم نمایشگاه عکس شهدا نیزدایر شده بود که مورد بازدید مردم و مسئولان قرار گرفت.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار