سه بازیکن تیم فوتبال استقلال با دریافت یک کارت در آستانه محرومیت از دربی قرار دارند .

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال در فاصله چند روز مانده به دربی هشتاد و سوم سه بازیکن تک اخطاره در ترکیب خود دارد .

رابسون جانواریو، بختیار رحمانی و هرایر مگویان سه بازیکنی هستند که تا هفته چهارم هر کدام یک اخطار را در کارنامه خود به ثبت رساندند و بدون شک با دریافت یک کارت دیگر در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر آن هم مقابل تیم ماشین سازی و دربی پیش رو را از دست خواهند داد و این مساله کار را برای منصوریان سخت خواهد کرد .

در هر صورت آبی پوشان در هفته جاری مقابل رقیب دیرینه خود صف آرایی خواهند کرد و بدون شک این سه بازیکن آبی پوش باید به نحوی در دیدار هفته پنجم به میدان بروند که بدون دریافت هیچ کارتی از داور زمین را ترک کنند تا بر این اساس استقلال با شرایط بهتر در هفته ششم ظاهر شود چرا که مگویان و رابسون دو مدافعی هستند که منصوریان بیش از هر دیدار دیگری حساب ویژه ای روی این دو بازیکن برای دربی باز کرده است .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
سلام به نظر دارید اشتباه میکنید بازیکنا اگر سه کارته بشن محروم میشن و در اینصورته که اگر دو تا کارت بگیرن محروم میشن ... در حقیقت باید اول سه کارته بشی بعد قانون دو کارته برای فرد اجرا میشه
آخرین اخبار