نشست ملی فصلی انجمن سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری ایران و راهپیمایی مردم همدان در محکومیت جنایت های آل سعود و آل خلیفه از مهمترین رویدادهای خبری همدان در هفته گذشته بود.

همدان در هفته ای که گذشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: همدان با داشتن 28 نقطه گردشگری، جزو پنج استان گردشگری کشور محسوب می شود.

علی مالمیر در دومین نشست ملی - فصلی انجمن سرمایه گذاران مناطق نمونه گردشگری ایران در همدان افزود: همدان دارای آب و هوایی خوش با جاذبه های طبیعی گردشگری است که در سال های اخیر با محوریت قرار گرفتن توسعه استان بر گردشگری در حوزه سرمایه گذاری و جذب گردشگر موفق عمل کرده است.

وی اضافه کرد: تاکنون دو منطقه گردشگری علیصدر و گنجنامه شناسایی شده و سه نقطه گردشگری نیز در دست بررسی برای جذب سرمایه گذار است.

راهپیمایی مردم همدان در محکومیت جنایت های آل سعود و آل خلیفه

مردم ولایتمدار استان همدان پس از اقامه نماز جمعه همزمان با نمازگزاران سراسر کشور در محکومیت جنایات آل سعود و آل خلیفه در فاجعه منا راهپیمایی کردند.

مردم شجاع و مومن استان همدان پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه این هفته (19 شهریور) در راهپیمایی اعتراض آمیز در محکومیت جنایت های خصمانه دو رژیم آل سعود و آل خلیفه و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا شرکت کردند.

نمازگزاران همدانی در سالگرد کشتار حجاج بی گناه در فاجعه منا، همراه و هم صدا با سایر مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور خود اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدام غیر انسانی و ضد حقوق بشری اعلام کرده و شعار 'مرگ بر آل سعود ' و ' مرگ بر آل خلیفه' را فریاد زدند.

مسئولان از سیره شهید مدنی در امور الگوبرداری کنند

مدیرعامل موسسه شهید محراب آیت الله مدنی(ره) گفت: امروز مسئولان و متصدیان امور باید همواره سیره و منش شهدایی همچون شهید مدنی را مرور کنند و خود را نسبت به رفتار و عقاید انقلابی این شهید بزرگوار متعهد بدانند.

سید محمد کاظم حجازی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان افزود: با دقت در فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب در وصف شخصیت شهید مدنی مشخص می شود که شهید مدنی در حوزه های معنوی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی به مدارجی دست یافته بود که توجه به هر یک از ابعاد شخصیتی او می تواند الگویی برای آزادی خواهان جهان باشد.

وی در توصیف شخصیت آیت الله مدنی اظهار کرد: او یک عالم ربانی، اهل مناجات، کرامت و عاشق اهل بیت بود و در مبارزه با هوای نفس خود بسیار موفق و ذوب در ولایت بود.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.